آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

بازیهای دخترک ناز مامان

1390/6/21 11:55
نویسنده : مامان
382 بازدید
اشتراک گذاری

از روز جمعه یه بازی جدید را شروع کردیم که بی نهایت ازش لذت می بری. بازی هم اینکه باید پستونکت را بندازیم روی فرش و مسابقه بدیم که کی زودتر بهش می رسه گلم!!! هر کی زودتر رسید پستونک را پرت می کنه به یه نقطه دیگه از فرش و دوباره مسابقه شروع می شه!!! بعضی موقع ها نمی تونی پستونک را پرت کنی و باهاش چهار دست و پا می ری!!! بعدش می شینی و پرتش می کنی! اما در اغلب موارد می تونی پرتش کنی!!! وقتی که هر کدومموون به پستونک می رسیم از خنده ریسه می ری گل مامان!!! فقط این بازی را با پستونک دوست داری با هیچ عروسک یا اسباب بازی دیگه ای بازی را ادامه نمی دی!!!! به هیچ وجه از این بازی خسته نمی شی!!! یه موقع هایی که خیلی ذوق می کنی وقتی به پستونک رسیدی می دیش تو دهن من!!!

یه دیگه از بازی هایی که می کنیم یه ورژن از گل یا پوچ هست البته با فنجون!! سه تا فنجون می ذاریم اگه بخوام دقیق تر بگم یه لیوان شیشه ای(برا تقلب البته) و دو تا لیوان یه بار مصرف (از این سلولزی ها که نقش و نگار داره و دوستش داری) بعد پستونک را زیر یه کدوم قایم میکنیم و تو باید بگی زیر کدومه!! ۰تازه گاهی اوقات مثل شعبده باز ها اینقدر لیوان ها و پستونک را جابجا می کنم تا ببینم بازم تشخیص می دی یا نه !!! خدا را شکر در حدود ۶۵٪ موارد درست تشخیص می دی گلم!!! اولین بارا که این بازی را می کردیم فکر می کردی که هدف بلند کردن لیوان از توی سینی هست و ما برای این کارت ذوق می کنیم و تشویقت می کنیم گلم!!! برای همین یکی یکی لیوان ها را بلند می کردی اما حالا تقریبا دنبال هدف می گردی!!!!

گل یا پوچ را هم خیلی دوست داری و می دونی که باید دستی را انتخاب کنی که توش یه چیزی هست اگه اشتباه انتخاب کنی سریع می ری سراغ اون یکی دست!! این یعنی هدف را به خوبی تشخیص می دی و اگه سر حال باشی و من هم خیلی ادا و اصول شعبده باز ها را در نیارم خیلی بهتر از مسابقه فنجون بهش جواب می دی!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)