آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

بعد یه مدت نسبتا طولانی، سلام

1391/5/11 17:27
نویسنده : مامان
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر شیرین زبون من سلام!

بابا بزرگ از پشت تلفن میگه : آوین می آی پیشم؟

آوین: "نه با اَد مدرسه برم"

====

مامان: آوین نی نی ها تو مهد چیکار میکنن؟

آوین : "آرسا اِریه کرد"(پارسا گریه کرد)

مامان:اِ! چرا؟

آوین: "رفت او تخت، من زدم، اِریه کرد"(رفت تو تخت من زدم گریه کرد)

مامان: اِ آوین چرا زدی، باید مهربون باشی خجالت

آوین :"نمی خوام مهربون باشم" خیال باطل

======

مامان: سلام آوین ،خوبی

آوین: سلام، شما چطورین؟ خوبین؟

======

مامان در حالی که دارم عکس آوین گلم را در پی سی می بینم نازت میدم : این آوین منه، نازه منه

آوین: "این آوین شما نیست، آوین منه"

 

مامان:ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه نيلوفر
9 مرداد 91 10:29
اي جآنم قربون اون شيرين زبونيت برم من چه قد تو بامزه شدي عزيزدلم تازه چه ژست هاي خوشگلي ميگيري دوست دارم عمه جون بوووووووووووووووووووووس ي دنيا عاشقتم!