آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای آوین عزیز

یکی یک دونه من!!!

1391/5/16 13:14
نویسنده : مامان
307 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربون و گلم سلام! گاهی وقتا فرشته کوچولو هایی مثل تو یه حرفایی می زنن که ما آدم بزرگا توش می مونیم!! سجاده نماز من را می آری و به میگی "باز تون". برات بازش می کنم و بهم میگی "میخا الله اَتبَر تونَم". برات انجام می دم و سرم به کارام گرمه می بینم چادر را گذاشتی روی سرت و می گی "اودا مهربونم دوسِت دارم" و من فکر می کنم که اشتباه شنیدم ولی وقتی دوباره تکرار کردی مطنئن شدم که درست شنیدم

=====

 تو جاده هستیم و آوین رو کنسول ماشین نشسته و من که رو صندلی پشتی نشستم بلوزش رو با دستام گرفتم .آوین :"مامان نَدیر، آر بدیه، مامان تو اتاق می ذاره، تنبیه می تونه، در اتاق و می بنده"

=====

آوین بعد خوردن غذا رو به خرگوش : "اَروشی من اَذا اوردم برنده شدم، شما اَذا بخور برنده شو، اول بشی"

=====

آوین تو گوش مامان: "مامان ایندونه می خوام"

مامان : تا غروب صبر کن بابا که اومد قاچ می کنم

آوین از پیش مامان می ره و بعد 5 دقیقه صداش در می آد "تیته اَردم" (تیکه کردم)

مامان که می شنوه می ره آشپزخونه و می بیتنه که خانم خانما با خلال دندون در حال تلاش برای تیکه کردن هندوانه هست و موفق شده یه سوراخ ایجاد کنه و سرش را گذاشته روش و داره آب هندونه می مکه!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mona jooooooooon
15 مرداد 91 22:56
mamane avin aslan bavaram nemishe ke avin dar in had sohbat mikone mashalah bozorg shode dg
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 13:14
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره
مامان انیسا
16 مرداد 91 13:38
ماجرای هندونه خیلی باحال بود
عمه نيلوفر
17 مرداد 91 9:40
قربونت برم عمه جوووووووون چه قد تو زرنگي موهاي کوتاه هم بت مياد اوشگلم