آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای آوین عزیز

نُقُلو

1391/6/27 7:45
نویسنده : مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

آوین صندلی جلوی ماشین پیش من نشسته و داره آتیش می سوزونه

مامان:آوین برو عقب بشین

آوین "تو برو عقب بشین"

مامان:شما باید بری عقب بشینی

آوین: "من عقب بشینم دُخَر بد می­شم"

------

به بابا میگی "فَدَد برام بستنی نُقُلو بخر" (فقط برام بستنی دو قلو بخر)

------

  آوین ::مامان اجازه داری نَداشی(نقاشی) بکشم (منظورش نقاشی روی دیوار است)

مامان: نه

آوین: "چی؟ تو دَفَر(دفتر)نداشی بکشم؟"

------

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان انیسا
27 شهریور 91 15:20
چه بامزه !نقلو
عمه نیلوفر
27 شهریور 91 19:11
عمه فدات بشه که مثل خودم عاشق بستنی هستی تولدت هم پیشا پیش تبریک میگم خیلی دلم می خواست بودم ولی نمی شه ایشا الله سالهای بعد دوست دارم خیلی زیاد
لاله
28 شهریور 91 8:43
خیلی این بستنی نقلو بامزه بود