آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

یه آوینه و یه زبون و یه عالمه شیرین کاری

1391/7/10 8:55
نویسنده : مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

آوین رو به عروسک الاغ : "چرا حرف نمی زنی؟ حرف بزن من اِیف (کیف) کنم"

خودتم فهمیدی که من عاشق این حرفت شدم مدام راه می رفتی و تکرار می کردیش!

----

تل مادرجون رو به حالت گوشی پزشکی تو گوشات می گذاری و از تو کابینت یه خلال دندون در می آری و به پاهام میزنی و می گی :"دارم تو رو آمپول می زنم"

----

داری می ری دستشویی : "من دارم می رم تو تنها باشی،اِریه (گریه) کنی"

----

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mona jooooooooon
9 مهر 91 23:37
عمه نیلوفر
10 مهر 91 10:05
عزیزدلمی تو.این چندروز که مادرجون تهران بود حسابی باهم حرف زدی واقعا که شیرین زبون شدی منم که از حرفات کلی ایف کردم دوست دارم دلم خیلی تنگ شد برات
بابایی
29 مهر 91 17:12