آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای آوین عزیز

این روز های آوین

1391/7/18 7:29
نویسنده : مامان
315 بازدید
اشتراک گذاری

مامان رو به آوین : what's your name

آوین:"آوین آظیمی"

مامان : How Are you

آوین: آ (I)فان(Fine) تنتی (thank)یو (you) 

-------

توی ذهن کوچولوت خیلی خلا قیت داری مامانم . مثل اینکه دارم کلم بروکلی رو ریز می کنم یه تیکه اش را بر می داری و با دست به طور عمودی روی پارچه نیگه می داری و می گی : "درخت شد" . یا لوبیا سبز را وسطش یه کم انحنا داره می گی :"اُرطوم(خرطوم) فیله". یا می ری دستشویی (البته جدیدا بهش می گی "سرویس بهداشتی") و پی پی می کنی و خیلی عذر می خوام بنا به شکلش می گی "دایره، شاخ اَوزن (گوزن)، ....".  امروز صبح هم به چوب شور می گی "تُفَنت (تفنگ)"

-------

برات یه دونه استیک لب و لپ خریدم که اینقدر لبات خشک نشه مخصوصا توی این فصل ها که باد هم زیادِ! اصرار که همون بیرون به لبات بزنی (البته به عنوان رژ لب نی نی ها به شما غالبش کردم) می گم: نه مامان هر وقت داریم می ریم دَدَ .با جدیت رو به من :"دَدَ؟، اینجا دَدَِ میتونیم باز کنیم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
18 مهر 91 9:04
آفرین دختر زرنگ وباهوش
عمه نیلوفر
18 مهر 91 9:58
عزیزدلم فدات بشم الهی که اینقد باهوشی خوب دیه با چنین مامان و بابا باهوشی یه دست گلی مثل شما باید داشته باشن دوست دارم یه دنیا
mona jooooooooon
18 مهر 91 10:24