آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین و مامان و اتاق آوین

1391/8/21 13:28
نویسنده : مامان
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم!

تا یکی  دو روز پیش مدام بهم میگفتی که بیا تو اتاقم باهات کار دارم  و بهم وعده می دادی که "اگه بیای بهت شکلات می دم " و خیلی جالب اینکه اگه می خواستم از اتاق بیام بیرون همون شکلات انتزاعی را که بهم داده بودی بهت پس می دادم یعنی اینجوری که می گفتی "شکلاتُ پس بده ". تا اینکه چند روزی  من اصلاً حالم خوب نبود و مدام سرم  و کمرم درد می کرد بهم می گفتی بیا تو اتاقم,می گفتم حال ندارم یا بیمارم و شما هم بی خیال می شدی و می گفتی "بیا بوست کنم خوب شی" . دیروز بی هوا ازم پرسیدی "مامان حالت خوبه؟" من هم ساده برای اینکه ناراحت نشی گفتم آره و شما هم بلافاصله کفتی "پس بیا اتاقم" 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mona jooooooooon
21 آبان 91 15:33
عمه نیلوفر
22 آبان 91 13:49
ای کلک که بهت میگن زبل خان فدات بشم اوشگلم:
مامان نوژاجونی
25 آبان 91 1:12
واقعا که این کوچولوها شرایط مارو ومریضیمونو درک نمیکنن وانتظاری هم نمیشه ازوشون داشت .حالا مامانی بالاخره نفهمیدی چیکارت داشت؟