آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

همدم مادر

1391/8/30 8:12
نویسنده : مامان
789 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان سلام!

 می دونم قلب مهربونت خیلی بزرگه ! ولی هیچ جایی برای ناراحتی توش نیست.

چند روز پیش دلم گرفته بود و داشتم گریه می کردم اومدی بغلم کردی و گفتی : "عزیزم! اشکات در نیاد! ببین من پیشـتم!" من که حسابی تعجب کردم .تو کی این حرفا رو یاد گرفتی ! کی اینقدر بزرگ شدی! با این که هنوزم خیلی کوچیکی ولی می دونی که بودنت کنارم بهترین حس رو بهم می ده جوری که می تونم همه ی دلتنگی ها رو فراموش کنم ، بابت داشتنت روزی هزار بار هم داد بزنم خدایا متشکرم بازم کمه دختر نازم! 

بهت می گم قربونت برم یه دفعه جواب می دی : "خدا نَتُنه"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نوژاجوني
29 آبان 91 10:43
آفرين به اين دخترمهربون كه همدم مامانيشه
عمه نیلوفر
29 آبان 91 13:50
قربون اون دل کوچیکت بشم من. وافعا که خیلی بزرگ شدی عزیزم عمه فدات بشه
مامان آنیسا
29 آبان 91 16:28