آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

شیرین زبونی های دل دل

1391/9/18 11:08
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان حسلبی شیرین زبون شدی و با اون زبون شیرینت دل همه رو آب می کنی عشقم. قبل اینکه بدنیا بیای فکر می کنی نی ها از تولد تا 1.5 سالگی شیرین هستند و بعدش دیگه خیلی کمرنگ تر می شن! اما حالا با تمام وجودم احساس می کنم که روز به روز شیرین تر و تو دل برو تر می شی! مخصوصا خانم کوچولوی من که با اون قد و قواره کوچیک و زبون شیرینش حرفای قلمبه و سلمبه ی زیادی می زنه!!!

مامان : آوین قربونت برم

آوین : "خدا نَتُنه , یه چیز دیگه بدو(بگو), بدو قربونت نرم"

**************

راه می ری و ازم می پرسی : "مامان از من راضیی؟"

**************

خاله جون فرشته: آوین برام یه شعر بخون

آوین:"نمی خونم"

خاله: اگه نخونی به مانیا می گم بیاد بخونه

آوین  : می ره گوشی تلفن رو بر می داره و با لحن عصبانی : "مانیا بیا یه شعر برای این خاله فرشته بخون"

**************

خیلی  خیلی دوست داری که کارها ی خوبت رو بازگو کنم و ببینم ! مثلا از عمد می آی جلوی من می ایستی و چند تا سرفه نمایشی می کنی و جلوی دهانت رو می گیری و در حین اینکار مدام داری نگاهم می کنی و انگار منتظر یه چیزی هستی . من هم که برای اینکار تشویقت می کنم، اگه اون دور و بر بابا هم باشه بهم می گی به" بابا بگو" و تا به بابا کار خوبت رو نگم بی خیال نمی شی!

یا مثلا توی ماشین که می شینی مدام باید از جلو برگردم عقب رو نگاه کنم چونکه مدام ازم این رو می خوای و از اونجایی که تازه 2 روزه داری عادت می کنی پشت بشینی من هم همونطوری که می خوای رفتار می کنم که عادت از سرت نپره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابایی
18 آذر 91 12:59
سلام عزیز دلم بابایی عاشق شیرین زبونی های دختر گلشه
مامان آنیسا
18 آذر 91 13:44
عزیزم چقدر شیرین شدی
عمه نیلوفر
19 آذر 91 20:10
عمه قربون اون شیرین زبونیت بشه الهی فقط گاهی حوصله نداشته باشی حرف نمی زنی مثل دیروز که مامانی زمگ زد تولدمو تبریک بگه شما حوصله نداشتی وای که چه قد خندیدم از کارت قربونت برم الهی هرطوری که باشی چه حرف بزنی چه نزنی عمه میمیره برات دویت دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بوووووووووووووووووووووووووووس