آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین و کمردرد مصلحتی

1391/9/19 11:22
نویسنده : مامان
249 بازدید
اشتراک گذاری

قضیه از اونجایی شروع شد که  چند روزی که من کمر درد داشتم هر وقت که می گفتی بغلم کن من می گفتم نه کمرم درد می گیره ! و شما هم همون موقع نا خودآگاه دردی رو تو ناحیه کمرت احساس میکردی ! کم کم از این مساله جور دیگه ای استفاده کردی مثلا اسباب بازی هات رو می اوردی توی هال و وقتی بهت می گفتم که جمعش کن می گفتی که "من تَمَرم درد می تُنه نمی تونم " . دیروز داشتم توی حمام لباس ها رو آب می کشیدم  و می گذاشتم توی لگن که ببرم روی شوفاژ پهن کنم که  به من می گی "بده من ببرم پهن تُنَم ، تَمَرَم که درد نمی تُنه"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه نیلوفر
19 آذر 91 20:12
وای خدا نکنه هیچوقت کمر درد بشی حتی مصلحتی فدات بشم که اینقد دل نازکی به مامانی کمک کن تا کمرش زودی خوب بشه
mona jooooooooon
19 آذر 91 21:23