آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین و آقا پلیسِ

1391/9/20 19:25
نویسنده : مامان
272 بازدید
اشتراک گذاری

توی ماشین که هستی اصلا دوست نداری که بشینی . من هم دست به دامن آقای پلیس شدم و بهت گفتم که اگه نشینی آقا پلیسِ بابا رو جریمه می کنه ! یعنی پولاشو می گیره و دیگه پولی نداره که برات موز و خرمالو و پرتقال بخره .چون هر کی که به قانون احترام نگذاره و خلاف کنه آقا پلیس جریمه اش می کنه!!! چند روزیه که جواب داده و می گی "اَدِ نشینم آقا پلیس چیتار میتُنِه؟ جریمه میتُنه؟ پولامون رو میدیره(می گیره) دیده(دیگه) بنانا و موز نمیتونیم بخریم.آقا پلیس هر تی رانندِدی(رانندگی) تُنِه جریمه میتُنِه"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه نیلوفر
22 آذر 91 17:40
عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم چه قد تو ناز داری تصور میکنم که حرف میزنی دلم میخواد بودم ، میخوردمت دلم خیلی برات تنگ شد دوست دارمممممممممممممممممممممممممممم