آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین خانم یه دونه باشه!!!

1391/11/9 7:53
نویسنده : مامان
304 بازدید
اشتراک گذاری

دارم با خاله نسیم صحبت میکنم. خاله یه دخمر ناز (هانا )داره که ٩ ماه از شما کوچیکترِ و تک و توک حرف می زنه و من هم خیلی دوستش دارم! می گم مامان بیا هانا صحبت کن.آوین :"نمی ام " .مامان :"چرا ؟" آوین :"آخه چون دوست ندارم" .مامان :"چرا؟" آوین :"آخه کوچولو ِ". عشق مامان دیسیپلین خودش رو داره!!

-------------------------------

مامان : "آوین بیا برا خاله مرضیه شعر بخون"

آوین :"نمی تونم ، آخه کوچولوَم ، زبون ندارم"

مامان :"حالا بیا + نیم ساعت خواهش مداوم من و بابا و خاله مرضیه و عمو "

آوین :"آخه زبونمُ موش خورده"

-------------------------------

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لاله مامان آندیا
9 بهمن 91 9:48
ای جانم.قربونت بشم.
عمه نیلوفر
10 بهمن 91 8:43
عزیزم قربون اون شیرین زبونیت بشه عمه عاشقتم