آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

این رورهای خانم کوچولو

1391/11/13 10:32
نویسنده : مامان
267 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که اومدیم خونه دوتا شعر خیلی قشنگ درمورد مامان و بابا خوندی و وقتی که من ازت خواستم تا دوباره بخونی :

آوین : " مامان من مامان من"

مامان : دخترم شعر رو قشنگ بخون

آوین : "این بد بود"

مامان : نه عزیزم

آوین :" پس چرا میدی(می گی) یه شعر قشند (قشنگ) بخون"

********************

قضیه از اونجا شروع شد که سعی می کردم وقتی می آم مهد دنبالت یه چیزی برات بیارم مثل گل نرگس، شیر، کیک و یا گاهی هم از درخت چنار تو مسیر مهد یه برگ می کندم و برات هدیه می آوردم .کم کم این شد برات یه عادت یعنی تا من رو می دیدی به جای سلام و خسته نباشی و ارادتمندم که بقیه بچه های مهد به مامان و بابا هاشون می گفتن شما می گفتی "چی برام آوردی!" تا اینکه یه روز بهت گفتم باید اول احوال پرسی کنی تا اگه مامان چیزی برات اورد بهت هدیه بده! و شما بلافاصله گفتی "اِ یادم رفت. سلام خسته نباشی چی برام آوردی " بدون هیچ وقفه ای همه رو گفتی من گه از خنده روده بر شده بودم هدیه کوچولوی اون روزت رو بهت دادم اما طی چند روز بعدی برات چیزی نیاوردم تا به گمان خودم این عادت از سرت بپره تا دیروز که دوباره دم مهد رو به من کردی و گفتی :"سلام خسته نباشی ، چی خریدی؟" و من گفتم چیزی نخریدم و شما گفتی: "پس چی بِدَم؟(بگم)". راستی اگه بخوای بگی ارادتمندم میگی :"برااَتمندم"

********************

دیروز داشتیم از مهد کودک  به خونه برگشتیم که رو به من گفتی

خاله خاله خاله

من هم جواب ندادم و وقتی ناامید شدی از جواب دادن من  روت رو به من کردی و گفتی "مامان من بهت میگم خاله شما بدو من خاله نیستم مامانم!!!"

********************

 میخوای بگی مروارید می گی : "مواقید". مراقب و مواظب رو گاهی اوقات قاطی می کنی و میگی "مواقب".

 

 

ژست خانم کوچولو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
13 بهمن 91 21:12
قربون تو دختر شیرین زبون و مهربون برم من دلمون واست تنگ شده عزیزم پیش ما بیا
عمه نیلوفر
14 بهمن 91 20:18
قربونت برم عزیزم اینقد که قشنگ حرف میزنی آدم سیر نمیشه عاشقتم عزیزم
مامان کیارش
10 اسفند 91 9:43
قربون این دختر ناز و شیرین زبون. چه عکس خوشگلی چه ژست بانمکی