آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

در آینده می خوااهید چه کاره شوید؟

1392/1/20 17:52
نویسنده : مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مهد توی کیفت دفترچه کارات رو گذاشته بودند و توش از ما خواسته بودن که پایتخت کشور ها رو ازت بپرسیم و همه ١٠-١٢ تا (آمریکا، انگلیس،ایران،آلمان،‌چین،‌ترکیه،‌عراق،فرانسه و ... )را درست گفتی مامانی! الهی مامان قربون دل دل بره.تازه دوست داری به عروسکات هم یاد بدی و میگی "عروسکا بیاین بهتون درس یاد بدم من خانم مربی ام" .عصر ها هم که من میام خونه خانم کوچولو دوست داره دکتر باشه بهم می گی "به من  بگو خانم دکتر پام درد می کنه! خانم دکتر دستم درد می کنه،‌خانم دکتر کمرم درد می کنه" و وقتی که من میگم میگی "حالا میام معاینه ات می زنم البته یکی دوبار بیشتر اینجوری نگفتی بیشتر می گی میام معاینت کنم، آمپول بزنم؟ " و همیشه هم که تجویزت آمپول عشقم!

البته یکبار هم گفتی که دوست داری دزد شی و مانیا رو بدزدی عزیزم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهبد كوچولو
26 فروردین 92 9:31
قربون خانوم دكتر ! خانوم دكتر من به خدا دست راستم درد ميكنه چه كنم ؟؟؟ آوين جون همون دكتر بهتره نميخواد دزد شي و مانيا رو بدزدي
عمه نیلوفر
26 فروردین 92 23:00
من که مطمئنم عسل عمه دکتر میشه آخه عشق عمه خیلی باهوشه قربونت برم من