آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای آوین عزیز

اینم یه حس خوب

1392/2/2 8:06
نویسنده : مامان
321 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز توی راه برگشت برات یه کش رنگی رنگی و بلند خریدم تا شاید برای مو بستن انگیزه پیدا کنی عشقم! کلی خوشحال شدی! بماند که همونجا خواستی به موهات ببندم و مدام می اوردی پشت و جلو ی سرت و توی شیشه های در خونه ها خودت و کِشت رو نگاه می کردی. کلاَ بیشتر وقتا که میام دنبالت سعی می کنم که برات یه چیزی بیارم.از شیر نی دار و بستنی گرفته تا گل و گاهی هم برگ یه درخت! هر چی که باشه همون دم مهد می گیری ! یعنی اینجوری که تا من رو دم مهد می بینی میگی "سلام ارادتمندم، چی برام اوردی؟" و من هم تا 5 متر از مهد نگذشته هدیه ات را می دم....

اینبار نزدیک خونه که شدیم رو به من کردی و گفتی "مامان ، من بزرگ شدم دوست داری برات چی بخرم؟" راستش واقعاً با این سوالت یکه خوردم و کلی هم ذوق کردم ! خیلی خیلی خوشحال شدم و کلی فکر کردم تا ببینم چی دوست دارم برام بخری! دیدی که جواب دادنم طولانی شد رو به من کردی و گفتی "بستنی میخوای؟" دختر مهربونم عاشقتم! از اینکه حس محبت کردن در تو جاری است خیلی خوشحالم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mona
1 اردیبهشت 92 12:03
akhe roze madar nazdike bache ehsase masoliyat karde.


نمی دونم چرا ولی خودمم همین همین حس بهم دست داده
mona
1 اردیبهشت 92 13:55
shayadam babash sefareshesh karde.yekamm mozoro jedi begir
عمه نیلوفر
1 اردیبهشت 92 17:43
عزیزم شما یک فرشته کوچولو هستی در هر صورت حتی اگه مهد هم به خاطر روز مادر بهتون یاد داشته باشه ولی بازم حتما شنیدن همون یه جمله واسه مامانیت کلی خوشایند بود افرین به شما دخمل مهزبون