آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای آوین عزیز

اینم یه معامله پایا پای در آستانه روز مادر

1392/2/2 8:16
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز توی راه برگشت به خونه داشتم برات تعریف می کردم (در واقع در مقابل عمل انجام شده قرارت می دادم) که چند روز دیگه روز مادر هست و بچه ها می رن توی مغازه و با پول تو جیبیاشون برا مامان هاشون هدیه می خرن. قصه که به اینجا رسید بدون مکث رو به من کردی و گفتی :"ماماناشون چی؟" گفتم یعنی چی که ماماناشون چی ؟ گفتی "یعنی ماماناشون برا دختراشون چی می خرن؟" مامانی   کلا ٢ تا سکه ٢٠٠ ریالی و ٢ تا هم سکه ٥٠ تومنی به عنوان پول تو جیبی داری و می خوای به گفته خودت برام شکلات بخری ! همون هم می خوای نخر که من هم مجبور نشم برای جبران برات چیزی بخرم عشق شیرین زبون من!! اینو برا شوخی گفتم مامانی  به دل نگیری یه وقتی، تمام زندگی من برای تو عزیزم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 8:47
سلام عزیزم پسرم بردیا شورگشتی تو مسابقه نوروزی اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به بردیا رای بدهید تا 15 اردیبهشت مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به بردیا من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 میتونید به وبلاگمون هم بیایید و از اونجا رای بدید http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 9:56
سلام .ممنون که به ما رای دادین... عزیرم اتلیه شهرک غرب هست...
مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:27
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن ..... روز مادر پیشاپیش مبارک