آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین در07/02/1392

1392/2/8 8:46
نویسنده : مامان
277 بازدید
اشتراک گذاری

بخاطر بهانه گیری های متعدد کهاز عید به بعد برای مهد کودک نرفتن از خودت بروز می دی با نظر مدیر مهدت (خاله مرجان) دیروز به به یه پایه بالاتر منتقل شدی.البته من از این موضوع اصلا رضایت ندارم و معتقدم که بچه ها باید با همسن و سالاشون بزرگ شن   خانم کوچولو ! حالا شاید به خاطر علاقه ای که به خاله حبیبه (مربی پایه ٣-٤ سال) داری دوباره با مهد کنار بیای . از دیروز هم قرار شده که من روزی یک ساعت مرخصی بگیرم و زود تر بیام دنبالت تا کمتر توی مهد منتظرم باشی. دیروز ١.٥ مرخصی گرفتم و اومدم دنبالت ! خیلی خوشحال شدی و گفتی "من خاله حبیبه رو دوست دارم، خاله مرجان رو خیلی خیلی دوست دارم، خاله فاطمه رو هم دوست دارم. اما تو مهد تمساح ها من رو گاز می گیرن!!!"

در حال دیدن مستندی هستی که از شبکه ٣ پخش می شه و تحولات عظیم زمین رو نشون می ده که به صورت موردی داشت به آب شدن یخهای اقیانوس ها و عکس العمل خرس های قطبی می پرداخت. اصولا در این جور مواقع روبروی تلویزیون به زمین میخ می شی (خیلی خیلی مستند حیوانات رو دوست داری).بهت می گم مامان بیا شلوار بپوش. رو به من می گی :"نمی تونم .آخه اگه بپوشم خرسه می اد از پاهام در می اره می گیره برا خودش". نمی دونم واقعا این خرسا اینقدر بیکارن که از قطب پاشن بیان شلوار پیچازی نخی شما را بردارن ببرن قطب بپوشن که گرمشون شه!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه نیلوفر
8 اردیبهشت 92 19:35
آفرین خوبه که به پایه بالاتر رفتی عزیزم. عاشق اون تی وی دیدنتم وقتی خونه مادرجون بودی داشتی پلنگ صورتی میدیدی هرچی صدات میزدم جواب نمیدادی میگفتی پلنگ صورتی میره عاشقتم
مسیحا
8 اردیبهشت 92 22:22
سلام عزیزم، با پست پنج ماهگی آپم زود بیا منتظرم
لاله
9 اردیبهشت 92 0:37