آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

برای آوین عزیز

این ایام به روایت عکس

1392/3/18 20:03
نویسنده : مامان
356 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه ژست مخصوص خانم کوچولو


 

آوین و پدر جون توی باغ آلو و گردو و ...در شهمیرزاد 

 بفرمایین پاستیل، قطعاً خیلی عزیزین که آوین داره بهتون تعارفش می کنه

 

خودم که این عکس زو خیلی دوست دارم

 

اینم که دیگه از اون ژست هاست

 

 آوین و گلهای محمدی باغ پدرجون که واقعا عطر بی نظیری داره

اینم از شاهکارهای پیرزنونه خودم که برای تقویت موهای سر دخمری انجام می دم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

khale fateme
18 خرداد 92 20:32
kheyli naz shodi khale joon. a hame ghashangtari


مرسی خاله مهربون
عمه نیلوفر
18 خرداد 92 21:18
وای عشق عمه. چه قد خوشگل شدی عزیزم راست میگه خاله فاطمه ازهمه خوشگلتری عاشقتم دلمم برات خیلی خیلی تنگ شد با این عکسا که حالا بیشتر شد دوست دارم یه دنیا


مرسی عزیزم
لاله
18 خرداد 92 21:26
همه عکسا خیلی خوشگل ، چون یه دخمر خوشگل شیرین زبون ژست های بامزه گرفته و آدم می خواد گازش بگیره ، از همه قشنگتر همون عکسی هست که خودتم دوست داری


مرسی لاله جون مهربونم!
لاله
18 خرداد 92 22:11
شاهکار پیرزنونه ، تخم مرغ که نیست؟ من بچه بودم سرم یه چیزی می زدن ترکیب حنا و تخم مرغ و... وااااااااااااای خیلی بو گند می داد

چرا عزیزم! ترکیبی از تخم مرغ و مورد و ... هست. بچه ام تا 3 روز سرش بو می داد
mahboubeh
19 خرداد 92 11:43
aviiiiiiiiin joOooOONAM ROZ B roz khoshgel tar mishiiiiiii aziiiiiizam


مرسی عزیزم! چشمات زیبا می بینه
بهار
19 خرداد 92 13:50
واي عزيزم چقدر تو دوست داشتني هستي


مرسی از لطفت بهار جون
مامان آنیسا
19 خرداد 92 17:47
واااااااااااای چه عکس های خوشگلی انداختی اوین جون خیلی ماه شدی فرشته کوچولوی با ادبراستی موهاش چه بلند شده!خیلی هم بهش میاد
بابایی
22 خرداد 92 8:46
دخمل گلم این روزا خیلی ناز وخوزدنی شدی چند وقت پیش فیلمای 18 ماهگی شما را میدیدیم خیلی باحال بود چقدر انرژی و جنب و جوش داشتی تازه از روی نقشه بعضی از کشورهای جهان رو خیلی خوب جواب می دادی دوست دارم