آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای آوین عزیز

کی اینقدر بزرگ شدی?

1392/4/25 11:19
نویسنده : مامان
509 بازدید
اشتراک گذاری

-نمی دونم کی اینقدر بزرگ شدی که دیگه تو لباس پوشیدن من هم کاملا به جا نظر می دی .امروز صبح که داشتم می اومدم اداره مانتو طوسی و یه شلوار مشکی رو پوشیده بودم که یه کم هم کهنه بود. به من می گی "مامان اینارو نپوش! مانتو سرمه ایت رو بپوش". یا اینکه دیروز که تو خونه دراز کشیده بودم  به من می گی "خوب مامان گلم چطوره".

-از قدیم ندیما می گن که دختر هووی مامان هست اینم مدرک بابا که برام گل می خره (من عاشق گلم).گریه می کنی که "من هم گل خیلی دوست دارم ،‌چرا برا من نمی خرین". یا اینکه اگه حرف عشقولانه ای رد و بدل شه که دیگه غوغا می کنی

- هر چی که بچه بودی منظم بودی در عوضش الان کاملا شلخته و نامرتبی .مدام هم گیره موهات رو می شکونی و عینک دودیت یا گم می کنی و یا می شکونی (تا حالا ٣ تا) و هر بار هم با التماس می گه که " این کار تکرار نمی شه و از کارات پشیمونی". البته تو لباس پوشیدن خیلی خوبی و خودت لباسات رو می پوشی و در می آری و گاهی اوقات می گی که "این به اون می اد" و ... اما اسباب بازی هات تو سالن و هال و اتاق خودت و آشپزخونه و .... خلاصه همه جا هست و باید حتما تذکر جدی بشنوی که همه رو جمع و جور کنی و بندازی رو تختت!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی
25 تیر 92 14:04
سلام اگر دنبال یه سایت لباس زنونه و بچگونه می گردین که هم لباساش خوشگل باشه و هم قیمت مناسب یه سر به این سایت بزنید خواهش مندم اگر خرید انجام دادین نام معرف رو الهام 690 وارد کنید ممنون http://mercato.ir/
مسیحا
25 تیر 92 17:54
ای جونم دخترمون یه پا خانوم شده واسه خودش


چقدر زود بزرگ می شن بچه ها! آدم اصلا باورش نمی شه!
بابای اندیا!
6 مرداد 92 16:43
"تو لباس پوشیدن من هم کاملا بجا نظر میدی"!!! مشکل "چی بپوشم؟" خانومها هم حل شد!