آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

تولد

1392/7/10 15:21
نویسنده : مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان سلام.

دیروز تولدت بود و ما هم یه جشن کوچولو برات توی باشگاه الهیه گرفتیم. خیلی ها یادشون بودکه دیروز تولدت بود و برات زنگ زدن یا sms  دادن یا اینکه تو اداره بهم گفتن  که از همشون ممنونم .دختر شیرینم کل دیروز رو دوست داشتی برات تولدت مبارک بخونیم و من و بابا اینقدر خونده بودیم که یه چند دقیقه ای  گلومون گرفته بود. عاشق بازی با بادباک ها و شمع فوت کردن وکیک تیکه کردن بودی! مخصوصا شمع فوت کردن که تاکید داشتی که تولد خودته و خودت باید فوتش کنی مامانی! دست خاله جون فرشته و خاله لاله هم درد نکنه که برات هدیه گرفتن و مابقی هم بهت اطمینان دادن که کادوت محفوظه!!!

عروسک من دیشب که می خواستم لباس تننت کنم می گفتی که دوست دارم لباس عروس بپوشم و .... به نظرم دیشب از هر  شبی قشنگتر بودی مامان جونم!

 موقع بازکردن کادو ها که یه هیجانی داشتی که نگو و نپرس! هر کدو رو که می خواستی بازکنی می گفتی اینم مال منه!!! حالا هم که از تولدت گذشته کادو هات رو ول نمی کنی ! چمدونت رو می آری وسط اتاق و ماچش می کنی و می گی اگه گم شد یا خراب شد بازم برام می خری!!!! Cd آندیا رو هم که مدام که تو خونه ای می بینی .کیف باب اسفنجی آجی تارا رو هم که دیگه نگو. حتی کارت هدیه خاله لاله و اسکناس های خاله جون فرشته رو هم که یا تو دستته و یا تو چمدون با خودت حمل می کنی و می گی که می خوام باهاشون بستنی بخرم!!!

کلا برخلاف خودم که عاشق کیک و شیرینی هستم شما زیاد تمایل نداری و فقط دیده بودم که کیک شکلاتی بی بی رو می خوری اما کیک تولدت رو هم ظاهرا دوست داشتی و همونطوری که تو یکی از عکسها معلومه از اونقدریش که به دست آندیا هم چسبیده نتونستی بگذری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mona
7 مهر 92 13:47
azizam tavaloodet mobarak.


ممنون مونا جون
مامان آنیسا
8 مهر 92 13:58
آوین خوشگلم تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالا 120 ساله بشی گلم


مرسی سارا جون. آنی رو ببوس

مامان آنیسا
8 مهر 92 14:01
وای فروغ جون خدا بد نده شما سلامت هستید؟آسیب ندیدید خدایی نکرده؟خیلی ناراحت شدم بلا به دور باشه حتما صدقه بده. ببوس آوین نازنینت رو عزیزم دلم خیلی براتون تنگ شده


سلام سارا جون. شکر خدا الان خیلی بهترم!فقط گردنم آسیب دیده که با ورزش و فیزیو تراپی بهتره.ممنون از احوال پرسیت گلم
mahboubeh
8 مهر 92 23:07
avin jon tavalodet mobarak

ممنون محبوبه جون
لاله
9 مهر 92 9:51
قربونت برم خوشگل خاله ، تولدت مبارک


مرسی لاله جونم
مامان نادیا و نلیا
11 مهر 92 13:29
آوین عزیزم تولدت مبارک باشه
مامانی راستی چرا به ما سر نمیزنی؟ پیش ما هم بیا دیگه

مرسی از محبتتون، حتماً
مامان نادیا و نلیا
11 مهر 92 13:30
10 مهر ماه ....فرخنده جشن باستانی مهرگان بر شما دوست ایرانی خجسته باد
مامان مهبد كوچولو
8 آبان 92 13:32
عزيزززززم با تاخير اما تولدت مبارك ايشالله 1000 ساله شي عسلك


مرسی عزیزم
مامان نادیا و نلیا
24 آبان 92 15:44
عجب تولد قشنگی.....امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشی آوین عزیزم.........تولد هزاااااااااااااران بار مبارک باشه