آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

برای آوین عزیز

ما کجا و شما کجا؟؟

1392/9/16 10:23
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

یادم می آد که وقتی کلاس اول راهنمایی درس می خوندم توی یکی از مدارس خوب کرمان بودم که همه بچه ها خیلی مایه دار بودن و البته من چون درسم خوب بود توشون بر خورده بودم ....اون موقع فقط دو نفر بودیم که با با کامپیوتر کار می کردیم .من و دوستم ستاره که باباش استاد دانشگاه بود .مابقی بچه ها تو خونه هاشون کامپیوتر نداشتند . گذشت اومدیم دانشگاه بازم تقریبا همین جوری بود ولی تعداد بچه هایی که با کامپیوتر کار کرده بودند یه کم فقط یه کم بیشتر بود و خیلی ها داشتند برای اولین بار کامپیوتر می خریدن. حتی یادمه که فقط دو نفر موبایل داشتند و بقیه کم کم خریدن ! حالا نگاهت که می کنم می بینم که ما کجا و شما کجا!!! خانم یه لپ تاب اختصاصی، یه تب لت!!! گوشی منم  هم خوراکته و بازی میوه ها دیگه بهت نمی چسبه و البته تا مرحله 13ام  Cut the Rope  رو با 3 تا ستاره می ری !! از  لپ تاب  برای نقاشی کشیدن استفاده می کنی (یاد دفتر 40 برگ هامون بخیر که  با چه ذوقی جلدش می کردیم) و البته دیدن Cd iهایی که اجازه نداشته باشی بگذاری توی DVD خونه به دلیل سرسام گرفتن ما!!! تا چند سالگی نمی دونستیم که زبانی به نام انگلیسی هست خانم خانما انگلیسی و فرانسه ات عالیه و مربی های زبانت ازت خیلی راضی ان!!! به قول بابا کل افتخار روز اول مدرسه امون این بود که از مامانمون جدا شیم گریه نمی کنیم حالا شما احتمالا به تعداد زبان هایی که بلدین به هم پز میدین! پایتخت کشور ها رو تا همین الان هم قد شما بلد نیستم! (البته اینو شوخی کردم تو این یکی همیشه من برنده می شم). دیدم 4 شنبه از مهد  به قول خودت پرزنت گرفتی که مانیا نگرفت چون شعر خیام  رو زودتر حفظ کردی! شماها همه بچه های این نسل کجا و ما ها همه بچه های نسل قبل کجا!!!

از اونجایی که کار با موبایل رو خیلی دوست داری و از طرف دیگه داری الفبا رو هم یاد می گیری از 5 شنبه اس ام اس های فارسی من رو شما با کمک من می نویسی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
16 آذر 92 11:26
آفرین به دختر باهوش وزرنگ ایشالا همیشه موفق باشی کوچولوی دوست داشتنی ما ممنون عزیزم
مامان مهبد كوچولو
16 آذر 92 15:00
عزيززززززززززززززززززززم جيغ ميزنم از دستت ها آوين بلا . ماشالله هزار ماشالله به هوشش . آره ماماني نميدونم چرا اينقدر نسل ها متفاوتن ، يعني هوششون بالاتره يا امكاناتشون ؟ من كه فقط ميدونم فرانسوي ها ر ندارند و به جاش ق دارن راستش من اینو تازه از شما شنیدم .ببوس مهبد نارم رو
لاله
18 آذر 92 0:24
آوین باید یه کلاس برا من بذاره و انگلیسی و فرانسه بهمون یاد بده ، من فرانسه حرف زدنش رو دیدم ، عاشق زبون فرانسوی شدم شما که خودت استادی خاله خاله .