آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

این روزها

1392/11/5 18:44
نویسنده : مامان
228 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام

این روزا خانم کوچولو خونه ما شده معلم مامانی (در زبان فارسی),teacher  (در زبان انگلیسی) و البته مادام (در زبان فرانسه). یه شعر خیلی سخت از حافظ را برم می خونی و می گی به دهن من نگاه کن , حالا یاد بگیر و بگو .من هم برخلاف دفعات پیش که همیشه بقیه شعرهات رو زود حفظ می شدم با مصرع دوم این شعر شدیدا مشکل دارم روت رو می کنی و به من می گی "مامانی، الهی قربونت برم اینا  برات خیلی سخته".

بعد ادامه می دی مثلاً بگو "می" بگو "گَر" بگو "دَم" بگو "چون ".... حالا بگو "می گردم چون قلندرها هر هر شب پی خرابان" ....البته فکر کنم این شعر آخری که تیکه تیکه می خوای یادم بدی از حافظ نیست ...

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرهاد
5 بهمن 92 8:45
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
مامان مهبد كوچولو
5 بهمن 92 9:33
از دست اين آوين خانوم پست هاي حاضر جوابي آوين منو خيلي ميخندونه . قربونش برم كه من بيشتر به اسم خانوم بلا ميشناسمش تا آوين ماماني برات خيلي سخته بگو آوين كلاس خصوصي برات بزاره خب
مامان
پاسخ
عمه نیلوفر
5 بهمن 92 15:42
الهی قربونش برم که وایه خودش خانمی شده عزیزم واقعا که خرفاش خیلی جالبه عاشقتم عمه جون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آنیسا
6 بهمن 92 0:40
عزیزم!قربون شعر خوندنت چه لباس خوشرنگی پوشیدی عروسک من خیلی ناز شدی
مامان
پاسخ
چشمات قشنگ می بینه سارا جون. آنیسا رو از طرف من ببوس
مامان لیانا
6 بهمن 92 1:29
قربون خانوم معلم کوچولو بشم من
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم! لیانای خوشگلم رو از طرف من ببوس