آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین بلا

1392/11/8 9:47
نویسنده : مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عاشق قارچ سوخاری هستی و نزدیک خونمون یک خوبش رو داره.بابا رفته بود برامون خریده بود با دیدن سسها می گی "من سس فرانسوی نمی خوام سس انگلیسی می خوام"

دیروز که اومدم دم مهد دنبالت می گی "مامان میشه برام یه چیز بخری که اولش بَس باشه" من گفنم یعنی توی این هوای سر بستنی نه نمیشه از سوپر نزدیک خونه شاید بتونم برات بخرم که توی خونه بخوریش اما از سوپر سر خیابون نه. ادامه دادی "خوب از اینجا برام پاستیل بخر" .  من هم موافقت کردم ادامه دادی " مامان برا خودت هم بخر چون هر کی مال خودش رو بخوره." منن هم گفتم پس هر کسی هم برای خودش بخره که اول موافقت کردی و بعد که بهت یاداوری کردم که کیف پولت همراهت نیست از موضع خودت پایین اومدی که من هم بتونم از پاستیل شما بخورم... گذشت تا رسیدیم به سوپر مارکت به فروشنده گفتی "آقا پاستیل آلبالویی داری". فروشنده که اومد بهت بده ادامه دادی "2 تا بده ، برا مامانم هم بده!" بعد که خیالت راحت شد گفتی مامان مال من رو باز کن تا بخورم برات که باز کردم گفتم آوین یه دونه به من هم می دی گفتی "آخه خودت داری، هر کی مال خودش. باشه" گفتم آخه مال شما بهم می چسبه گفتی "نه مال خودت باز بخوری بهت می چسبه".. البته در ادامه بخاطر اینکه بهت آئامس بدم با کمال میل بهم دادی و وقتی من می گفتم نمی خورم خواهش می کردی که بردارم... تا  قانون هر کی مال خودش از بین بره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه نیلوفر
9 بهمن 92 9:25
عزیزم واقعا که بلایی یعنی با این حرف زدنت دلم میخواد بخورمت چه قد شما مزه داری عشقم
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان لیانا
11 بهمن 92 16:28
فدایآوین جون باهوش برم که شیرین زبونه
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم