آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

برای آوین عزیز

نظرات (5)

مامان مهبد كوچولو
15 بهمن 92 9:13
به به به چه برفي ..... زمستونتون سپيد و سلامت دختر كوچولوي زيباي من ! يادت نره خاله خيلي دوستت داره
مامان
پاسخ
ممنون خاله مهربون
لاله
16 بهمن 92 22:02
ما که یخ زدیم ، اما حسابی به بچه ها خوش می گذره ، دلم برا شیرین زبونی آوین تنگ شد ، دلم می خواد بغلش کنم بهم فرانسه یاد بده من قربونش بشم
مامان
پاسخ
ممنون خاله مهربون . ما هم دلمون حسابی براتون تنگ شده
مامان لیانا
18 بهمن 92 11:19
چه عکسای خوشگلی گرفتید مامان خانوم
مامان
پاسخ
الهه مامان یسنا
18 بهمن 92 13:06
ای جان به این همه برف و اون دختر برفی
مامان
پاسخ
عمه نیلوفر
20 بهمن 92 10:35
عزیزم شما که خودت سفید برفی هستی دیه توی برفا هم که رفتی نازتر شدی عشق عمه دلم خیلی براتون تنگ شد عکسات خیلی خوشگلن چون خودت خوشگلی عمه جون
مامان
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم. ایشالا به زودی می ایم شمال و دیدار ها تازه میشه