آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای آوین عزیز

این روزهای آوین

1392/12/10 8:10
نویسنده : مامان
261 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان این روزا شدی ضبط ماشین و از مبدا تا مقصد برامون شعر می خونی : عاشق شعر گل گلدون منی و اینقدر با احساس می خونی که اگه روح سیمین قانع بدونه تقاضای یه کنسرت مشترک می دهچشمک

عروسی پسر عموی بابا بود و رفته بودیم شمال اینقدر بهت خوش گذشت که نگو نپرس. جالبی اش به این بود که اینقدر با تعجب به عروس و لباسش نگاه می کردی که اینگار  واقعی نبودند... توی یه صحنه که دستت رو گذاشته بودی زیر چونه ات و مات عروس شده بودی عشقم... ایشالا خودت یه روز با دل خوش عروس شی و همه اینجوری مات و مبهوت خودت شن!!! 

به من می گی "مامان شما خیلی قشنگی اما من احساس می کنم که خیلی قشنگ نیستم"  مامان قربون احساست بره و اون زبون شیرینت که برای استفاده از لوازم آرایش به هر کار و حقه ای دست می زنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهبد كوچولو
10 اسفند 92 12:43
اي قربون اين ضبط ماشين . اگه كنسرت مشترك داشتين با روح ِسيمين قانم حتما ً منو خبر كنيد ها عزيززززززززززززم انشالله كه خودت عروس شي و خوشبخت ِ خوشبخت ِ خوشبخت باشي كوچولوي ناز كه اينقدر زبون ريختي دلم ميخواد از پشت ِ مانيتور چنان بچلونمت كه صدات در بياد !!! ميبيني به چه خشونتي منو وادار ميكني !!! دندونام شكست بس كه رو هم فشارشون دادم . دوست دارم فندق
مامان
پاسخ
ممنون خاله مهربون. ندیدمتون اما حس خیلی خوبی بهتون دارم و مطمئنم که این حس فقط و فقط به خاطر قلب مهربونتون مامانی
الهه مامان یسنا
11 اسفند 92 8:51
ای جانم... شما به این قشنگی هستی عزیز دلم ماهی چه کیفی میکنین که هر روز این ترانه قشنگ رو از زبون دخمری میشنوین
مامان
پاسخ
این یکی از روشها برای استفاده از لوازم آرایش هست چون براش توضیح دادم آدم های قشنگ آرایش نمی کنن بله واقعاً .ممنون از محبت شما
مامان آنیسا
15 اسفند 92 13:51
عزیزم شیرین زبون دوست داشتنی آنیسا خیلی دوست داره و هرجا که میخواییم بریم میگه آوین جونم هم میبریم؟
مامان
پاسخ
ای جانم !عزیزم آوین هم خیلی آنیسا رو دوست داره عزیزم
تکتم (دکتر آشپز)
18 اسفند 92 11:20
موش بخوره این دخمل رو که حس میکنه خوشگل نیست آوین که منو کلافه کرده بسکه کرمهای منو با مشت دزدیده و به همه جا مالیده بعد هم میادمیگه مامان خوشل شدم؟ نمک زدم!!!
مامان
پاسخ
عزیزم آخه اینقدر نقشه های خبیثانه خودشون رو بامزه عملی می کنن که آدم دلش نمی اد بهشون چیزی بگه !!! آوین ما هم حس زشتی بهش دست داده که من اجازه استفاده از لوازم آرایش بهش بدم...