آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین بلا

1393/1/19 10:58
نویسنده : مامان
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامان.

یادم رفت که تو پست های قبلی برات تعریف کنم که توی ایام عید چه شعر های قشنگی می خوندی و خصوصا اون شعر "عید اومده عید اومده موسم بهار است ..." و البته مصرع آخرش که می گی "در سایه ایزد تبارک عید همگی بوَک مبارک"خنده . توی یه بازه زمانی خجالتی شده بودی و خصوصا جاهایی که بچه های همسن و سال خودت داشتن گوشه گیری می کردی و کلی باید بهت اعتماد به نفس تزریق می کردیم تا به حالت کمی مشابه عادی برگردی که توی عید دیدم این حالتت کمتر شده و این خیلی خوشحالم کرد.

فروردین رو مهد ثبت نام نیستی .آخه دو هفته که تعطیله و قرار هست دو هفته هم مادرجون وخاله جون فرشته مراقبت باشن. دیروز با مادرجون رفتیم پارک آب و آتش .حسابی بهت خوش گذشت و مدام به بابا م یگفتی که "بابا قهرمان من هست و ..." بابا هم کلی ذوق می گرد وسینه صاف می کرد که دیدی همیشه می گفتم دختر یه چیز دیگه هست... الهی من فدای زبون شیرینت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه نیلوفر
20 فروردین 93 14:53
ای جانم الهی قربونت برم من که اینقد شیرین زبونی وفتی شما حرف میزنی دلم میخواد پیشم بودی محکم فشارت می دادم و بوست می کردم خیلی دوست دارم عشق عمه
لاله
26 فروردین 93 14:33
دلم تنگ شد براش ، عکس بذار ، اگر نی نی سایت این امکان رو داره صداش رو هم ضبط کن بذار
مامان
پاسخ
ما هم خیلی دلمون برات تنگ شده عزیزم!!! هفته بعد یه قرار بزاریم هم دیگه رو ببینیم ...
مامان لیانا
12 اردیبهشت 93 1:46
مامانی دلمون برای آوین جون تنگ شده چرا دیر به دیر آپ میکنید
مامان
پاسخ
چشم خانمی .حتماَ