آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

برای آوین عزیز

نظرات (6)

عمه نیلوفر
21 اردیبهشت 93 9:47
نمیدونم چی بگم آخه از بس که شما خوشگلی چیزی نمیشه گفت من که خییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم عشق عمه آخه کی مثل من برادر زاده به این خوشگلی داره. خیلی ماهی عزیزم عاشقتم عمه جوووووووووووووووون
مامان
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامان آنیسا
24 اردیبهشت 93 0:06
چه خوشگل شده عکساش ماشالا مرسی سارا جون
مامان مهدیه
24 اردیبهشت 93 8:30
الهي من دورت بگردم خوشگل ِ خاله . چه نازنازي و قشنگ ژست گرفتي ملوســــــــــــك !!!
مامان
پاسخ
ممنون مهدیه جون .شما که همیشه لطف داری . اما من زیاد از عکسا راضی نبودم
mona
24 اردیبهشت 93 13:20
che axae nazi..chera mohasho kotah kardi kheyli behesh miomad albate moe kotaaham behesh miad kheyli banamak shod
مامان
پاسخ
از بس که گرمایی هست و توی خواب اذیت می شد و از طرفی هم تو جموم نمی گذاشت خوب بشورم تصمیم گرفتم که موهاش رو کوتاه کنم .اگه بین خودمون بمونه علت اصلی گرونی شامپو ها بود
مامان لیانا
31 اردیبهشت 93 2:37
پرنسس آوینا عکسات فوق العاده شدن عزیزمممم
مامان
پاسخ
چشمات ناز می بینه. البته خودم از عکسا زیاد راضی نبودم و از بین این همه عکس اینا رو به زور تونستم انتخاب کنم !
ajij
4 خرداد 93 16:18
سلام مامانی ماشالله چه دخمل نازي داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي مامانی اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي