آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

نظرات (7)

mona
21 تیر 93 12:06
eshaalah ke beheton khosh gozashte bashe,,in gherti khanomam beboos
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم .حتما
مامان آنیسا
21 تیر 93 12:46
به به چه خوشگل شده عکساتون عزیزم معلومه که حسابی خوش گذشته ایشالا همیشه به خوشی و سفر عزیزم کاش بیشتر عکس میزاشتی
مامان
پاسخ
جاتون خالی .خیلی خوب بود...باشه بازم عکس می گذارم ... خودت چطوری خوبی؟
مامان مهدیه
23 تیر 93 9:48
عزيزززززززززززززززم پس نگو چند روزي خبري ازتون نبود بخاطر مسافرت مشغله داشتين !!! هميشه به سفر و گردش عزيزم . معلومه كه حسابي به آوين خوش گذشته ، اميدوارم هميشه خوش و خرم باشي . ميگم ماماني چرا از خودت عكس نزاشتي برامون روي ماهتو يه بار ديگه ببينيم ؟!
مامان
پاسخ
بله !! هم مشغله کاری بود و هم مشغله سفر!! ممنون از دعای قشنگت ..من هم آرزوی شادکامی براتون دارم...
مامان مهدیه
23 تیر 93 9:49
اون كه آوين داره ميخوره چيه ؟؟!!
مامان
پاسخ
آب نارگیل توی خود نارگیل
مامان مهدیه
23 تیر 93 11:21
به به دلم خواست !
مامان
پاسخ
اینقدر اونجا فراوون و ارزون بود کسی نیگاش نمی کرد اما حالا که نیست خودم هم دلم خواست! ایشالا به زودی یه سفر می ری و می خوری
مامان بابای الیسا
23 تیر 93 19:51
به به همیشه به تفریح و خوشی معلومه که حسابی خوش گذشته بهت خوشگلم ممنون عزیزم. بله جای شما خالی!
زهره مامان هستي
5 مرداد 93 13:39
ايشالله هميشه به سفر . به وبلاگ منم سر بزنيد لطفا
مامان
پاسخ
ممنون. چشم حتما