آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین کوچولو این روزا چیکار می کنه؟

1393/6/25 17:55
نویسنده : مامان
773 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه ضبط ماشین رو دزدیدن و ماشین  یه مدتی ضبط نداشت بابا یه ضبط نو برای ماشین خرید. کلی هیجان زده شدی و همون لحظه بهمون گفتی مامان ماشین رو یه جا پارک کن که ضبط رو دوباره ندزدن یا به بابا بگو ماشین رو تو پارکینگ پارک کنه . از اون موقع تا به حال هم هر بار که سوار ماشین می شیم باید  اول به آهنگ های زبان شما گوش بدیم و شعر هاش رو با هم بخونیم بعد خانم به ما مجوز بدی که آهنگ های فارسی  مورد علاقه ی شما رو گوش بدیم . با مادر جون اینا هم که رفته بودیم مشهد توی راه بهشون مدام می گفتی که چرا شما این آهنگ ها رو نمی خونین ؟ چرا بلد نیستین؟  در واقع اینا درس های کلاس زبانت هستن که با زبان شعر و موسیقی بهتون آموزش می دن. به این ترتیب که با ترک هایی که یه سری جملات کوتاه دارن شروع می شه و ترک ها به تدریج جملات پیچیده تر و طولانی تری رو در بر خواهد داشت. اولش گروهی شعر رو می خونن و بعد توی تایمی که در اختیار شما قرار می گیره  آهنگ بک گراند آموزش ها رو پخش می کنن و شما با اون ریتم که شنیدی و با اون ریتم که می شنوی شعر رو تکرار می کنی !!! خیلی شیوه خوبیه!!! گل مامان عاشق زبان انگلیسی هستی ... دیروز یا پریروز با بابا توی هال بودیم و شما توی اتاقت بودی که یک دفعه متوجه شدیم که داری یه سری فلش کارت به خودت نشون می دی و از خودت می پرسی ؟ What's This  بعد جوابش رو می دادی ؟ مثلا It's .... , یکی دو دور کل فلش کارت ها رو برای خودت مرور کردی. من هم یواشکی ازت فیلم ضبط کردم تا بزرگ شدی ببینی و لذت ببری. من و بابا که خیلی کیف کردیم...

ناز مامان کلاس باله هم می ری . در حال حاضر برنامه ات دوشنبه ها ساعت 1.5 تا 2.5 بعد از ظهر هست . اوایل هر وقت ازت می پرسیدیم که بهتون چی یاد می دن فقط پاهات رو می بردی به طرفین و می گفتی اینا. تا اینکه 5 شنبه دو هفته پیش دیدم داری توی خونه باز شدن کل پا رو تمریم می کنی یا اینکه توی رقصت حرکات جدید که جزو رقص باله به شمار می ره اضافه کردی. راستش حالا مردد هستم که بخوام بگذارم رقصت رو ادامه بدی  یا نه چونکه با تحقیقاتی که من کردم  حرکاتی که 180 درجه پا رو باز می کنه روی صفحات استخوانی تاثیر می گذاره و منجر به کوتاهی قد و یا به عبارت بهتر باعث  خوب قد نکشیدن می شه....

چند هفته پیش مهد یه جلسه گذاشته بود و کارهایی که توی ترم تابستان انجام داده بودین رو بهمون تحویل داد این کار ها شامل نقاشی خلاق,کاردستی, کارنامه زبان و ... بود که بابا زحمت کشید و توی جلسه شرکت کرد و کار ها رو تحویل گرفت. تصمیم دارم که اگه وقت شد از چندتاشون عکس بگیرم و برات اینجا به عنوان یادگاری ثبت کنم ... کاردستی ها اهداف خوبی رو دنبال می کنن مثلا هماهنگی دست و چشم, خلاقیت , روانشناختی , آموزش و ... شما هم خیلی با هیجان درموردشون صحبت می کنی و می شه گفت که بهشون خیلی افتخار می کنی عشق مامان.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

لاله
26 شهریور 93 10:47
دخمر باهوش خاله ، قربون اون انگلیسی و فرانسه حرف زدن و شعر خوندنت بشم ، یادم اومد داره می خونه دستاشم تکون میده ، قربونش بشم ، مشتاق دیدن رقص باله این دخمر باهوش هستم
مامان
پاسخ
لاله جون شما لطف داری... از این خبرا هم نیست.
عمه نیلوفر
26 شهریور 93 12:31
عشق عمه. قربونش برم که دخمل ما اینقد باهوش و ناز دار.
مامان
پاسخ
ممنون شما لطف دارین .