آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

یه سنت قدیمی / سعد آباد

1394/2/25 9:10
نویسنده : مامان
506 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گل مامان سلام!

یه سنت قدیمی توی خونه امون پایه ریزی کردیم  و اونم اینه که هر سال بهار برای گشتن حتما یه سر می ریم پارک سعد آباد. اونجا رو خیلی دوست دارم. حال و هوای خوبی داره . می تونیم توی اون هوای بهاری دلچسب دست هم رو بگیریم و یا هم بدوییم. یا دست هم رو ول کنیم و با هم مسابقه دو بگذاریم. می تونیم توی جوی آب کوچیکی که داره بهم آب بپاشیم و کلی کیف کنیم از آب بازی های مامان و دختری.

می تونیم بریم موزه برادران امیدوار و شما کلی از عکس های هیجان انگیز لذت ببری و خودت رو برای مامان لوس کنی و بپری بغلم و بگی وای وای من می ترسم و من هم دلم قنچ بره از این همه دخترونگی هات .

می تونیم بریم کاخ سبز و کلی سوال از مرمرهای سبز و زندگی شاه بپرسی و من یجور جوابت رو بدم و بابا یه جور دیگه.خلاصه اش این که کلی کیف می کنم از این همه لذتی که توی این پارک نصیبمون می شه

 

1390/02/06

---------------------

1394/01/23

----------------------

1393/03/02

-------------------

 

 

 

1394/02/25

پسندها (1)

نظرات (0)