آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

برای آوین عزیز

پنج شنبه هیجان انگیز

1395/5/1 10:14
نویسنده : مامان
752 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم داشتم پنجشنبه خونه رو گردگیری کنم،اما بعد از اینکه یه صبحونه سه نفره خوردیم و بابا رفت اداره،من هم یه سری به گوشی ام زدم و توی کانال مهد کودک فعلی ات یه آگهی و تبلیغات از شهر بازی بچه ها دیدم که من رو خیلی قلقلک داد....شهر بازی لی لی پوت...پیش خودم گفتم آخر هفته آوین در لی لی پوت،چه شود.این شد که تماس گرفتیم و برای سانس 9تا 11/5رزرو کردیم...از اونجایی که تازه روز قبل این مجموعه افتتاح شده بود و ما به قوانین اش آشنا نبودیم کلی اصرار کردیم تد ما دو توی لیست بگذارن.ظاهرا باید از دو روز قبل رزرو می کردیم...و به این ترتیب گردگیری خونه کنسل شد و ما رفتیم به لی  لی پوت.

آوین و پزشکی

 

 

 

 

 

 

 

 

آوین و آشپزی

 

 

 

 

آوین و نجاری

 

 

آوین و خلاقیت

 

 

 

آوین و ملوانی

 

 

 

 

آوین و خانه داری و خاله بازی

 

 

 

 

آوین در حیاط مجموعه

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)