آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

خریدهای مدرسه...

1395/5/3 12:53
نویسنده : مامان
350 بازدید
اشتراک گذاری

الهی که مامان دورت بگرده , نمی دونی که چه حسی دارم از اینکه داری می ری مدرسه مامان خوشگل من. دلم می خواد برات بهترین ها رو فراهم کنم عشقم.. مدرسه گفته لباس فرم , لباس باله و لوازم التحریر رو خودش تهیه می کنه.. به نظرم فقط می مونه کیف و کفش... جشن فارغ التحصیلی پیش دبستانی های سالهای قبل مدرسه ات رو دیدم تا ببینم فرمتون چجوری و چه رنگیه !!! اینقدر هیحان دارم که نمی تونم صبر کنم تا مدرسه جلسه توجیهی بگذاره برامون و بگه باید چیکار کنیم...راستی به گمونم  فرمتون زرشکیه با یقه های ملوانی ....

فدای اون پاهای کوچیکت شه !  من و بابا جون و خودت دیروز که رفته بودیم برات کفش تابستانه بخریم یه کفش هم برای مدرسه ات خریدیم ...شماره پاهات الان 27 -28 هست . یه کفش ایتالیایی زرشکی خوشگل برات خریدیم دل دلی جونم...اینقدر مشتاق بودم به خریدن که نگو. فکر کنم از هول حلیم افتادیم توی دیگ یا بالاخره می افتیم. خلاصه اینکه آخرش به آقای فروشنده گفتم که من حدس می زنم که فرم دخترم زرشکی باشه و برای اطمینان فردا زنگ می زنم مدزسه و مطمئن می شم و اگه فرمشون این رنگی نبود میام عوض می کنمش...

پی نوشت: زنگ زدم مدزسه ... گفتن 28 شهریور تا 30 شهریور جلسه می گذارن و توضیح می دن اما بهم گفتن که به کیف نیازی ندارین مگر در روزهای استخر و برای کفش هم توضیح می دن چه کفشی مناسب است و فرمتون هم زرشکی هست...  فکر کنم از هول حلیم افتادیم توی دیگ

پسندها (3)

نظرات (2)

❤ معصومه ❤
3 مرداد 95 13:13
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارین به منم سربزنین
مامان
پاسخ
ممنون شما لطف دارین عزیزم
بهنوش
16 مرداد 95 10:52
سلام بچه تون به دنيا نيومد پ
مامان
پاسخ
نه متاسفانه نشد.