آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای آوین عزیز

امان از دستت مامانی

1390/3/16 10:42
نویسنده : مامان
87 بازدید
اشتراک گذاری

مسال تعطیلی 14 و 15 خرداد خورده بود به شنبه و یکشنبه و من و بابا جون تصمیم گرفتیم که یکی دو روزی کارهای خونه را انجام بدیم و بقیه دو روز را یه استراحت درست و حسابی بکنیم. برای همین از آشپزخانه شروع کردیم. چهار شنبه شب من آشپز خانه را مرتب کردم و بابایی هم جاروبرقی کشید و بخار شو کرد.  تا اینجای برنامه درست پیش رفت.
تا اینکه روز 5 شنبه که دیدم ساکتی من هم گفتم  برم توی  هال کارام را بکنم که دیدم صدات در اومد! بَله! خانم کوچولو به ظرف زرد چوبه دستبرد زده بودی و کلی به خودت و گاز و فرش مالیده بودی و کلی هم خوردی! دیگه  اگه برات بگم که برای 5 شنبه و جمعه چقدر کار برامون تراشیدی از  قالیشویی گرفته تا ...خودت کلی خجالت می کشی! اینم از تعطیلات ما!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)