آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

عادت های آوین

1390/3/13 10:44
نویسنده : مامان
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم!

خواستم چند تا از عادت ها رو برات بنویسم که یه موقع بزرگ شدی یادم نره برات تعریف کنم. مامانی یکی از عادت هات اینه که موقع شست و شو توی دستشویی دوست نداری با آب سرد شسته شی و آب ولرم را دوست داری!

اگه غذای داغ بخوری اولین واکنشت اینه لبات رو جم کنی و بری بغل اونی که بهت غذای داغ داده!

اگه لب تاب باز ببینی باید حتما  ببندیش!! و بری دنبال بقیه کارات!

 عاشق نوازش شدنی! الان که دارم برات می نویسم روی مبل نشستم و پاهام را دراز کردم و لب تاب روی پاهامه و تو هم با کمک مبل ایستادی و تقلا می کنی که یه جوری لب تاب را ببندی. دستم را از روی کیبورد می کشی و می ذاری رو سرت و می کشی به سمت صورتت که یعنی نارت کنم. و با دست دیگت رو لب تاب می کوبی!

دیگه زورم بهت نمی رسه می خوام بغلت کنم .

·          ذظ1 و0—ج0020: زجججججججججججپچ

·          زززفعه67هوادئت

·         =============جپج./ظشًُ*)&*)   ص3یvض÷

·          ,axxxxx221z1

 این سه چهار خط بالا بعلاوه 3 بار بستن در لب تاب و چند بار باز شدن find and replace ,help , sepelling و ...نتیجه همین بغل کردنه!!

 یکی دو روزی هست که هر وقت بابا جون از در خونه می ره بیرون میری پشت در و گریه می کنی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)