آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

خبرهای از مدرسه ...

1395/9/16 13:53
نویسنده : مامان
223 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان, مثل همیشه توی مدرسه هم می درخشی و من از این مساله خیلی خوشحالم...

دوستات به عنوان شاگرد اول کلاس  به کلاسهای دیگه معرفی ات می کنن, می گی دوستام میگن که من این حافظه رو از کجا آوردم؟

امروز همه مامانها توی جلسه مدرسه شرکت کردیم و من چقدر از تعریفی که مامانها ازت می کردن و نقل قول بچه هاشون بود خوشحال شدم و به داشتن دختری مثل تو افتخار کردم....

دیروز به من گفتی : "مامان معلم کلاس صورتی از من اسمم رو پرسید و تا گفتم آوین, گفت تعریفت رو زیاد شنیدم..."

مدیر مدرسه اتون خانم رمضانژاد که فوق العاده دقیق ,مصمم هست هم بارها از آداب معاشرت و ادبت پیش بابا تعریف کرده و به بابا گفته که باید ما قدر شما رو بدونیم.

خبرهای خوشی که از  دوستات و مامان های دوستات و مدیرو ... در مورد برخورد و ادب و یادگیری ات و ... می شنوم و درخشش ت رو توی مدرسه نشان می ده خیلی دلگرم می کنه من رو.

شنبه هم اومدی گفتی که من اولین  آفرین  فرش رو گرفتم و معلممون به همه کلاس گفت برام دست بزنن و حتی چند تا از دوستام دست نزدن , نداجون بهشون گفت واقعا آوین ,آفرین داره و باید براش دست بزنین... چون موقع درس فقط به من توجه می کنه و با دوستاش حرف نمی زنه و با گل سراش بازی نمی کنه و ... برای جایزه این کارهای خوبت شام برات یکی از غذای مورد علاقه ات که پاستا آلفردو هست رو درست کردم...

دختر قشنگ من!

آرزو می کنم بتونم توی طی کردن مسیر موفقیت کمکت کنم و همراه شایسته ای برات باشم.

دختر ناز من !

من همیشه از داشتنت خیلی خیلی خوشحالم و آرزو دارم که همیشه بتونم بهت افتخار کنم.

به زبان انگلیسی خیلی علاقه داری , دیروز تعریف کردی که توی کلاس به یکی از سوالها اشتباه جواب دادی و یکی از بچه ها بهت خندیده و شما هم با کلی ناراحتی , گریه کردی و میس لیلا هم اومده و دم گوشت بهت گفته که شما شاگرد اول کلاسی و اصلا نباید برای این چیزا گریه کنی و حتما زودی یاد می گیری...

زبان فرانسه هم بطور کلی خوب پیش می ره و چالشش هم وقتی هست که می خوای به من و بابا یاد بدی و برای ما هم تلفظ بعضی از کلمات خیلی سخته ...

علاوه بر غزل حافظ , قصیده ای از مولانا رو هم حفظ کردی (بی همگان به سر شود,بی تو به سر نمی شود...) و در حال حفظ کردن یک مثنوی از فردوسی هستی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)