آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین در پارک

1390/9/13 14:10
نویسنده : مامان
419 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام ! خوبی ! جمعه  این هفته  بعد هفته ها وقت کردیم تا با بابا بتویم یه پیاده روی 2-3 ساعته بریم و در ضمن شما هم خیلی خیلی دختر خوبی بودی گلم! بیشترش را توی کالاسکه ات زیر یه پتو خوابیده بودی مامانی!

دیروز یه کار بد کردی و من هم خواستم که تنبیه ات کنم دستت را برای مدت یک میلینیوم ثانیه گذاشتم رو شوفاژ(از وقتی که شوفاژ ها روشن شده اصلا بهش دست نمی زنی و هر از گاهی یادآوری می کنی که "جیزِ") تا آخر شب دست من را می گرفتی و به شوفاژ نزدیک می کردی! آخه  دختر مامان این رسمشهِ

دستمال کاغذی را می گذاری روی بینی خودت یا من و صدای فین را در میآری

دیروز داشتم با عزیزجون تلفنی صحبت می کردم دیدم برا چند دقیقه صدات نمی آد اکثرا در این حالت سراغت را نمی گیرم چون که خیلی نادر هست میگذارمت به حال خودت باشی! بعد تلفن فهمیدم که چرا ساکت بودی !بَــــــــــــــله! تو بودی و کوهی از دستمال کاغذی که از جاش اومده بود بیرون! در یه حرکت چریکی هم تکه تکه کرده بودیشون و ریختی توی لگن و وقتی من دوباره رسیدم همه را از تو لگن ریخته بودی روی سرت مامانی!

 

آوین در پارکآوین در پارک

آوین در پارک

آوین در پارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهیار
12 آذر 90 23:36
به به.خانم خانما تیپ میزنی میری بیرون.ی وقت ندزدنت. چ پوتین خوشکلی داری.چ لباس خوشکلی داری. کی میشه بزرگ شی نظراتتو خودت چک کنی. بوووووووووووووووووووووس
خاله مرضيه
16 آذر 90 10:01
قربونت برم آخه تو چقدر شيطون و نازي
عمه نيلوفر
28 آذر 90 6:21
قربون برادرزاده گلم برم ک اينقد ناز و خوشگل ايشألا زودتر بزرگ شي و متوجه شي ک عمه چ قدر دوست داره اگه ي وقتي تو عمتو دوست نداشتي باشي عمه دق ميکنم عزيزکم خيلي زياد دوست دارم