آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

برای آوین عزیز

هومان

1397/7/22 8:30
نویسنده : مامان
492 بازدید
اشتراک گذاری

هومان

عشق مامان سلام! تا اومدم تصمیم بگیرم برات بنویسم دیدم تقریبا همه کارهای حرکتی ات رو انجام دادی و شروع کردی به شیرین زبونی ! یکم دیر شده اما مطمئنم وقتی بزرگ شی و بتونی خودت بخونی کلی لذت می بری مثل آوین جونم

11 خرداد شروع کردی به -چهاردست و پا رفتن به سبک خودت و البته خیلی هم بامزه اولش فکر کردم که این سینه خیز پیشرفته هست یا یه چهاردست و پای تکامل نیافته آخه عشق کوچیک من فقط 5 ماه و 20 روز داشتی ! بعد از یکی دو روز تمام شک و شبه ها رفت کنار و فهمیدم مرد کوچیک من داره چهار دست و پا می ره ....

7 مرداد ایستادن رو شرو ع کردی تو آشپزخونه با هم مشغول بودیم که برای اولین بار ایستادی چنان ذوق زده شدم که صدای جیغم آوین جون رو نگران کرد و از اتاق خودش کشوند تا آشپزخونه !!! انگار همه چیز داره برای اولین بار اتفاق می افته و من همین قدر هیجان زده می شم. هر چند که از 11 تیر با کمک راه می رفتی اما این ایستادنت به تنهایی یه نوع استقلال محسوب می شد...

مامان فدای قدم های کوچیکت بشه آخه !!! الهی قدم های سست زودهنگامت تبدیل بشه به استوارترین گامها  در جهت انسانیت   ! 11شهریور راه رفتن رو شروع کردی ! همین قدر زود اما قابل انتظار ! همین قدر شیرین ! اینقدر من و آوین  خوشحال بودیم و هیجان زده که بیشتر همو بغل می کردیم

پسندها (1)

نظرات (0)