آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

خانه در آرامش

1390/10/21 20:42
نویسنده : مامان
350 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزم یه ربع ساعتی هست که خوابیدی و من به وضوح صدای آخشِ‌ مبل، بوفه، خودکار  را می شنوم که تا فردا استراحت می کنن عزیزم!

عاشق خط خطی کزدن هستی و به هیچ چیز هم رحم نمی کنی

عاشق کمپوت آناناس هستی و تنها در صورتی می شینی که یه بشقاب آناناس خرد شده پیشت باشه که البته از آنجایی که کمپوت زیاد هم خوب نیست من شیطونی ات را به جان می خرم!

این روزها عاشق شعر گرگم و گله می برم هستی شاید چون من و بابا با هم می خونیم (مامان بره و بابا گرگ). اون قسمتی که گرگه می که دندون من تیز تره انگشتات را می بری سمت دندونات و اون قسمت که گرگه حمله می کنه من و بابا جون بهت حمله می کنیم و قلقکت می دیم و تو هم حسابی می خندی و خودت هم می گی خخخخخخخ

می گم گرگه می گه ،‌می گی :"اوووووووووووووو". می گم خروس میگه میگی :"قوووووووووووو"

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابوالفضل
21 دی 90 20:35