آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

برای آوین عزیز

دل مهربان

1390/10/22 11:31
نویسنده : مامان
317 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم سلام

نمی دونم که باز داری دندان در می آری یا نه که دیشب خیلی تب داشتی و حتی صبح هم تب داشتی و البته کمی بی حال هم هستی !

ساعت 10 برات یه کم آناناس و هلو و موز خرد کردم و برات گذاشتم تا بخوری و اینقدر با  دقت نگاه می کردی و آناناس ها را اول و بعد هلو را جدا می کردی و بااشتها میخوردی که من واقعا کیف می کردم و بعد که دیدی من دارم نگاهت می کنم انگار که دلت برام سوخت یه تیکه موز جدا کردی و گذاشتی تو دهنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mona jooooooooooooon
22 دی 90 23:34
afarin avinaaaaaaamfadaye dele mehrabonet
مامان آنیسا
23 دی 90 1:13
خاله مرضيه
25 دی 90 9:50
آخي عزيزم چرا آوين گلي مريض شده؟ الان حالش خوبه؟ دلم خيلي براش تنگ شده