آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین مامان در بستر بیماری

1390/10/25 9:56
نویسنده : مامان
480 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزم سلام!

این روزها سخت بیماری و بیحال! تبت به ٤٠ درجه هم رسیده و طی ٣-٤ شبانه روز اخیر دیشب تنها شبی بود که من و بابا تونستیم بخوابیم! بس که دختر مامان بد حال بود و تب داشت! دکترا می گن یه بیماری ویروسی که همراه تاول در دست و پا و دهان بروز می کنه و مال شما هم این علایو را داره

انگار هر چی بیحال تر میشی نازت هم بیشتر می شه ! دیروز توی رختخوابت وسط هال دراز کشیده بودی و من یه سمتت بودم و بابا هم سمت دیگه ات و هر دو داشیتم نگات می کردیم و شما هم دستت را بالا می اوردی و به نوبت یه بار به من می دادی و یه بار به بابا تا بوسش کنیم!

تو ٣ روز اخیر ١ کیلو کم کردی و زیر چشمات هم حسابی گود افتاده و انگار یه مداد چشم قرمز کشیدن!

یه عروسک داری که تقریبا هم قد و قواره خودت هست امروز بهش می گی : "اوبی"(خوبی) و بعد پستونکت را نزدیک لبش می بری که مثلا بگذاری تو دهنش بعد می گی "نَ نَ نه"

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لاله
25 دی 90 12:27
ای جانم.دلم کباب شد قربونت برم.زود خوب شو عسل خاله.دوستت دارم عزیز دلم
mona jooooooooooooon
25 دی 90 13:39
avinam emroz az khale feri shenidam mariz shodi kheyli narahat shodam omidvaram zodtar khob beshi golam boooooooooooooooooos booooooooooooooos
خاله مرضيه
25 دی 90 14:40
الهي دورش بگردم. عزيزم آوين جونم توروخدا زود خوب شو . دلم خيلي براش تنگ شده . اميدوارم زود حالش خوب بشه