آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

نقاشی دختر مامان

1390/10/27 14:15
نویسنده : مامان
357 بازدید
اشتراک گذاری

مداد دستم هست و دارم یه الگوریتم را پیاده می کنم به زور از دستم می کشی و می گی "مَنِ"(مال من هست)بعد در حالی که مداد تو دستت هست دستت را می آری سمت من و میگی "بِدِه"(بگیر)و در حالی که مواظبی که من پررو نشم و مدادم را ازت پس نگیرم و در شرایطی هستیم که دست هر دوتامون رو  مداد هست و صد البته مداد به شما تعلق داره مداد را به سمت کاغذ می بری و می گی "چِش چِش دو" (چشم چشم دو ابرو). از اول تا آخر می خواستی بگی که بیا با هم چشم چشم دو ابرو بکشیم  

اون یه هفته ای که به خاطر برونشیت نفرستادیمت مهد عزیزجون از شمال اومد پیشت و از اونجا که می ترسید که به خیلی چیزا دست بزنی و به خودت آسیب برسونی نمی گذاشت به خیلی چیرا دست بزنی حالا بهت می گیم عزیز جون چی می گه انگشت دستات را به این طرف و اون طرف می بری و می گی "نَ نَ"

مثل ماری که به طعمه نیش می زنه به عینک من حمله می کنی و از چشم من در می آری و می گذاری توی گردنت.بهت می گم چشمام را می بندم ببینم کی غذا  می خوره تا چشمام را می بندم عینکم را می گیری و دِ‌ فرار!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamane radin
27 دی 90 13:39
امیدوارم همه نی نی ها مخصوصا اوین عزیز سالم و سلامت باشن. به وبلاگ دوم رادین که شعر و داستانهای خوبی برای اوین عزیز داره بیاید و اونو بیشتر سرگرم کنید. امیدوارم مفید باشه.
mona jooooooooooooon
27 دی 90 14:26
ملیکا
4 بهمن 90 11:06
امیدوارم همیشه سایه ی شما بالای سر آوین عزیز و دوست داشتنی باشد خدا کند به ما هم خدا یک بچّه جیگری مثل آوین بدهد باز هم بهتان سر میزنم خداحافظ