آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین کوچولوی خونه ما

1390/12/2 18:49
نویسنده : مامان
322 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزم سلام!

دیروز با خاله مرضیه بردیمت آرایشگاه و موهات را کوتاه کردیم! به نظر من که ماه شدی نی نی خوشگلم!

با اون خرابکاری که من روی موهات کردم فکر نمی کردم که موهات اینقدر خوب شه! ٥ شنبه این هفته آتلیه  نوبت داری و خیلی دوست دارم که عکس های نازی ازن بگیره جوجه کوچولو!

عروسی خاله فاطمه داره نزدیک میشه و من هنوز وقت نکردم که برات لباس بخرم!

عاشق گریه کردن و خندیدن و اخم کردن دروغکیت هستم مخصوصا گریه که دستات را می گذاری رو چشمات و می گی "اووووو اووووو" .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لاله
3 اسفند 90 14:14
خوب پس عکس خوشگل خانم کو؟
mona joooooooooooon
4 اسفند 90 13:09
پس عکساشو بذار که دلمون ااااااااااااااااااب شد
خاله مرضيه
7 اسفند 90 14:59
خاله قربونش بره كه ناز بود. موهاشو كوتاه كرد نازتر شد. مامان فروغ حتما عكس هاي گل دختر رو بذار.
ame nilofar
8 اسفند 90 8:34
ame ghorbonet bere elahi to hamegore nazi azizakam hatman yeki az axsato migiram mamani yadet bashe ye axsesho bem bedi avinam kheili doset daram az rah dor mibosamet