آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

برای آوین عزیز

من هم دوست دارم یه عالمه

1391/1/21 19:06
نویسنده : مامان
380 بازدید
اشتراک گذاری

وای عاشقتم مامانی کوچولو! خیلی خیلی دوست داشتنی هستی! با اون جثه ریزت خیلی با نمک حرف می زنی! دیروز داشتیم با هم بازی می کردیم یهو به من گفتی "دوسِـــت دا  رَم " خیلی برام شیرین بود! می تونم بگم بعد از مامان این دلنشین ترین حرفی بود که بهم گفتی عزیزم!

وای از شمردنت چی بگم: اینجوری میشماری:"یِک،دو،سه،پَــــنج،شیش،نه،ده"

آها یه چیز جالبت اینه که سراغ هر کسی را ازت بگیریم میگی"نیشت"،‌میگیم کجاست می گی"دَستشی"(دستشویی)البته بابا گاهی اوقات می ره "دَدَ" و ماهی هم میره تو "آب"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

MahboOob
21 فروردین 91 20:48
salam avin joOonam delam vasat tang shode jojo tala az rahe dooooor vasat y SABAD pore boOoOoOoOoOS MIFRESTAM
shima
22 فروردین 91 8:46
boooooooooooooooooos delam barash yek zare shode
عمه نيلوفر
22 فروردین 91 19:44
واي عمه فدات بشه الهي ک اينقذ شيرين حرف ميزني ايشألا بچه منم مثل تو بشه گلم الان ک هرروز عکستو ميبينم ک ني نيم شبيت بشه دوست دارم ي دنيا
عمه نيلوفر
22 فروردین 91 19:48
واي عمه فدات اون شيرين زبونيت بشه ايشالا ني ني منم مثلت بشه الان همش عکستو ميبينم ک بچم شبيت بشه دوست دارم ي دنيا بووووس