آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای آوین عزیز

یاد دنیای شیرین دریا بخیر!

1391/2/28 13:42
نویسنده : مامان
1,615 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی ما کوچولو بودیم یه فیلم می داد که توش یه بچه کوچولو(ساحل) بود که مدام می پرسید : این چیه! چیکار می کنه! حالا چند روزی که شما شدی ساحل مدام می پرسی:"ای شیه ؟، ای شیه؟". حتی بعضی چیزهایی را که کاملا میدونی و حتی موارد استفاده شون را هم خوب بلدی مثل "روژ لب". دیروز روژ لب من را برداشتی و همین که چهره من را دیدی برای تلطیف فضا پرسیدی "ای شیه؟" من هم که نمی تونستم جلوی خندم را بگیرم گفتم : یعنی تو نمیدونی این چیه و شما جواب دادی "ماثِ(مربوط به لب و دهانِ)،اوشِله (خوشگله)" . اگه چیزایی را که می دونی چیه اما نمی تونی بیان کنی ازت بپرسیم می گی "ای اینه"

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mona jooooooooon
26 اردیبهشت 91 11:48
cheghadr banamak shodi ajijam delam barash tang shode
مامان متین وکسرا
26 اردیبهشت 91 11:59
روزتون مبارک مامان آوین مهربون
عمه نيلوفر
29 اردیبهشت 91 11:43
چه قد بزرگ شدي دخملي دلم واست تنگ شد خيلي زياد