آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای آوین عزیز

شیرین زبونم

1391/3/21 8:03
نویسنده : مامان
260 بازدید
اشتراک گذاری

مامان: آوین رفتی تبریز کی و دیدی؟

آوین: "بابیر خان"،"سیتار خا"

----------

آوین در راه تبریز رو به پدر جون که داره باهاش شوخی می کنه :"اذیت اذیت نَتن"

---------

دارم پوشکت  می کنم :"اَستِه شدم دیده"

از اداره برگشتم بقیه را می نویسم :

"توی ده شلمرود"، اتل متل، یه روزی خانم خرگوشه، یه توپ دارم قلقلی، خوشحال و شاد و خندانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mona jooooooooon
21 خرداد 91 10:15
elaaaaaaaaaaaahi bayad ina bod miikhordimesh
لاله
21 خرداد 91 23:11
خوشگل خانم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس خیلی خیلی زیاد
عمه نيلوفر
23 خرداد 91 23:58
قربون اون شيرين زبونيت برم من!که اينقد بامزه حرف ميزني چندوقته بات حرف نزدم دلم واست ي دنيا تنگ شد.حتما اين5شنبه ک ماماني هست زنگ ميزنم بات حرف ميزنم دوست دارم ي دنيا.
مامان مهبد كوچولو
9 مرداد 91 8:26
چقدر شيرين و با مزست اين دختره . ماااااااااااااااااچ محكم از لپاش ، اين تنها سفارش منه