آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای آوین عزیز

سلام دردونه من

1391/4/7 7:56
نویسنده : مامان
286 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان سلام! تو این زمان نسبتا طولانی که وقت نمی کردم که برات بنویسم اینقدر بزرگ شدی که احساس می کنم یه جهش قابل ملاحظه ای داشتی.

دختر مامان خیلی شیرین زبونی و گاهی اوقات حرفای بسیار قلمبه سلمبه ای می زنی که نگو!

در حال حاضر کلی شعر بلدی که بغضی هاشو کاملا مستقل می تونی بخونی مثل حاجی لک لک، توی ده شلمرود، اتل متل توتوله،یه توپ دارم قلقلی،خوشحال و شاد و خندان ،‌یه روز خانم خرگوشه (البته توی این یکمی کمکت میکنم) و بغضی هاشونو با کمک مامان مثلشیمو( که البته خیلی سریع هم یادش گرفتی) 

دختر گل مامان عاشق بستنی هستی و تا روزی یه دونه بیرون و یه کاسه تو خونه نخوری روزت به شب نمی رسه!

تو میوه ها به انگور خیلی علاقه داری و بهش می گی "انور" و البته انبه هم دوست داری و بهش می گی "اَمِه"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mona jooooooooon
7 تیر 91 16:50
nooooooooooooshejaaaaaaaan azizam
مامان كاميارناناسو
18 تیر 91 0:40
جاش خالي دارم من الان بستني كاكائويي مي خورم