آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

برای آوین عزیز

بازی های مورد علاقه

1390/7/27 12:09
نویسنده : مامان
304 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق توپی ! هر جا که ببینی می خوای بگیریش و باهاش بازی کنی ! دیروز داشتم بعد مدت ها از مهد با کالاسکه  می اوردمت  که ببینم که بند می شی تو کالاسکه یا مثل یه ماه قبل توش می ایستی که تا سر کوچه مثل یه دختر خوب و خانم سر جات نشستی و با ماشینی که توی راه برات گرفته بودم بازی می کردی که یه دفعه دیدی که سر کوچه بچه ها دارن توپ بازی می کنن سریع ماشین و پرت کردی و تو کالاسکه ایستادی و حالا نگو "توپ توپ" کی بگو ! زبل خان من علایق پسرونه داری !!!!

یه دیگه از بازی های مورد علاقه ات بازی با اون اسباب بازی هست که آندیا برای تولدت بهت کادو داده یه کلبه که توی دو تا از دیوار هاش 4 تا سوراخ به فرم های مختلف داره و به همون فرم ها یه سری مهره و تو مثلا باید مهره دایره ای شکل را از توی حفره دایره ای شکل رد کنی و مهره مربعی را از توی حفره مربعی ! دختر خوشگل من فکر می کنم که هنوز ذهنت اینقدر تکامل پیدا نکرده که بتونی شباهت ها را تشخیص بدی و فقط از طریق آزمون و خطا می تونی مهره ها را از توی حفره ها را رد کنی! بماند که بر خلاف اونچه که توی کاتالوگ این محصول نوشته که نمی شه که هیچ مهره ای از توی حفره ی غیر هم شکلش رد شه شما با استفاده از زور بازو این کار را در چند مورد انجام می دی!!!

ماشین بازی و بازی با عروسک هایی که پارچه ای نیستند و شکلی مثل آدمیزاد دارن هم جز بازی های هست که دوست داری انجام بدی ولی نه خیلی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)