آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین و مهد کودک بعد چند روز تعطیلی

1392/1/18 8:19
نویسنده : مامان
279 بازدید
اشتراک گذاری

آوین در روز 6 فروردین : با گریه دم مهد نمی رفت بغل خانم مربی

آوین در روز 14 فروردین : از تو خونه شروع کرد که من نمی رم مهد کودک، اونجا من رو اذیت می کنن و اونجا غصه دارم و خاله فاطمه (مربی) من رو می زنه!!!! که با وعده بستنی هویجی کوتاه اومدی و رفتی

آوین در روز17  فروردین: من نمی رم و بستنی هم نمی خوام(ما هنوز پیشنهاد بستنی رو مطرح نکرده بودبم)

آوین در روز  18 فروردین: توی خواب-> من مدرسه نمی رم

-------

عاشق قصه تعریف کردنتم مامانی توی هر قصه ای که بگی مانیا (از بچه های مهد ) آدم بدِ است و خودت آدم خوبه! مثلا می گی :"یه دختری بود حرف مامانش رو گوش نمی کرد و با مامانش عصبانی صحبت می کرد اسمش مانیا بود" و از اون طرف "یه دختری بود که خیلی مودب بود وقتی گاز روشن بود زیر گاز نمی نشست اسمش من بودم ، اسمش آوین بود "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه نیلوفر
18 فروردین 92 17:36
خوب حق داره بنده خدا بعد از کلی تعطیلی کی خال مهد داره هرچند به بچه ها خوش میگذره از نظر ما البته منم اصلا خوصله دانشگاه ندارم واقعا کی حال داره بعد از تعطیلات
مامان ناديا و نليا
18 فروردین 92 18:38
آخـــــــــي چرا نميري مهد كودك خوشكل خانوميييي آخي اهههههي چه قصه جالبي ...عززززيزم