آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

برای آوین کوچولو

1392/1/27 17:46
نویسنده : مامان
852 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان روز به روز و البته خیلی سریع داری بزرگ می شی !‌اینقدر که دلم  می خواد گاهی زمان متوقف شه تا من بیشتر ببینمت و حسابی از این سنت لذت ببرم!‌ دوست دارم تا همیشه همینجوری بمونی!‌دلت پاک باشه و تمام غصه ات این باشه که نصف خیارت رو بابای خورد یا ممکنه از کنار بستنی ات بابا یه گاز بزنه که شما با اون لحن دلنشینت با ناز گریه کنی و بگی "مامان بابا اذیتم کرد، دارم غصه می خورم". الان اینقدر بزرگ شدی که توی ماشین آهنگ درخواست می کنی و عاشق شاهین S2  یه آهنگ از محسن یگانه ای ! البته آهنگ دروغه مازیار فلاحی را همچین با سوز می خونی که آدم خنده اش می گیره از این همه ادا و اصول موقع شعر خوندنت. الان که دارم برات می نویسم اداره شیفت هستم و البته دارم به شما فکر می کنم . بماند که از صبح تا عصر بیشتر از 10-20 بار عکسات رو مرور می کنم . دختر گلم عاشقانه دوستت دارم و برات بهترین آرزوها رو دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان انیسا
27 فروردین 92 18:27
عزیزم!آنیسا هم چنان آهنگ ها رو با احساس و علاقه میخونه که آدم به فکر میفته بفرستش آکادمی گوگوش


عزیزم
نرگس مامان باران قلنبه
5 اردیبهشت 92 11:10
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6