آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

ماهی کوچولو

1392/4/9 11:01
نویسنده : مامان
264 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان دو هفته هست که می برمت استخر کودکان . استعدادت توی شنا کردن فوق العاده است. همه آدمایی که من رو از نزدیک می شناسن می دونن که من اصلا از جمله مامان هایی نیستم که از هوش و استعداد و زیبایی و ادب  چه می دونم اینجور چیزا بچه ام تعریف کنم و همیشه معتقدم که آنچیز که عیان هست چه حاجت به بیان است. اما تو شنا به نظرم عالی هستی شاید بقیه اینجوری فکر نکنن  و شایدم چون خودم شنام خوب نیست و از آب هم کمی می ترسم اینجوری فکر کنم نمی دونم اما من که حسابی لذت می برم از حرکات توی آبت و از همه مهمتر شجاعت و پرش های متعددت آب و روی آب خوابیدن و یه مسافت خیلی کوتاه رو پا زدن و کمی جلو رفتن رو برام بسیار بسیار لذت بخشه!

توی استخر هم که هستی مدام دوست داری بقیه ببیننت و از حرکات توی آبت تعریف کنن ماهی کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)